Zaloguj się
|
Załóż konto
NOWA KOLEKCJA 🌷WIOSNA 2024 🌷ZAMÓWIENIA W SYSTEMIE SELMO
PRAWO REKLAMACJI
- Reklamację odzieży, podobnie jak reklamację każdego innego towaru możemy złożyć tytułem gwarancji.
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od zakupu. Reklamacje należy zgłosić nie później niż 1 rok od momentu jej powstania.
- Klient zobowiązany jest zgłosić reklamację mailowo lub za pośrednictwem messengera na profilu www.facebook.com/kasiabutikpl.
- Po zgłoszeniu reklamacji Klient wypełnia druk reklamacyjny (np. ten: http://flirdlastrazy.pl/img/docs/druk_reklamacyjny.pdf) i odsyła na wskazany przez nas w wiadomości adres wraz z paragonem zakupu (brak paragonu oraz druku uniemożliwia reklamację!!!).
- Typowe przypadki reklamacji odzieży dotyczą wad materiałowych (np. rozprucie, pęknięcie, rozciągnięcie, zmechacenie), związanych z wybarwieniem (np. zafarbowanie) oraz fasonem (rozmiar, dopasowanie odzieży). Uwaga! Mechacenie się odzieży z materiałów tekstylnych*, nie stanowi niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową. Brak jest podstaw technicznych, aby stopniową utratę wyglądu, uznać za wadę materiałową. Tym bardziej, że usunięcie supełków/kulek z powierzchni bluzy/swetra jest wykonalne w warunkach domowych.
- Złożenie reklamacji na towar po praniu w nieodpowiedniej temperaturze (odpowiednią temperatura to na na metce producenta) może skutkować negatywnym rozpatrzeniem reklamacji. Jest to nie dostosowanie się do informacji zawartych na metce.
- Czas ustosunkowania się Sklepu Kasia-Butik do reklamacji to 14 dni roboczych (na piśmie).
- Reklamowany towar po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji podlega naprawie. Jeżeli naprawa ta jest niemożliwa sprzedawca ma prawo wymienić reklamowany towar na towar pełnowartościowy.
- Według obowiązującego prawa konsumenta o wymianię można ubiegać się we wszystkich przypadkach (wada istotna, nieistotna, pierwsza i kolejna reklamacja), ale też we wszystkich przypadkach sprzedawca może proponować naprawę zamiast wymiany.
- W szczególności – zgodnie z prawem nie ma możliwości odstąpienia od umowy w przypadku wady nieistotnej. Przykładowo, jeżeli mamy do czynienia z rozpruciem szwu, które można łatwo naprawić bez szkody dla estetyki ubrania, to w ocenie sprzedawcy może to być wada nieistotna, którą można łatwo naprawić. Wtedy, z perspektywy sprzedawcy, żądanie odstąpienia od umowy może w ogóle nie przysługiwać.
- Jeśli dostałaś produkt, który jest uszkodzony, masz OBOWIĄZEK poinformować nas o tym w ciągu 24 godzin. W przeciwnym razie wada produktu nie zostanie rozpatrzony pozytywnie.
* materiały tekstylne to:
- Przędza, moher, wełna, jedwab naturalny, jedwab elastyczny, jedwab metaliczny, syntetyczny długi i syntetyczny krótki jedwab, sztuczny jedwab i inne surowce tekstylne.
- Tkaniny i włókniny, tkaniny z tworzyw sztucznych, dzianiny, tkaniny z futra naturalnego i tkaniny przemysłowe. Tkaniny przemysłowe to tekstylia używane w przemyśle, takie jak tkanina baldachimowa, sito, tkanina filtracyjna i tym podobne.
- Torby, koce, tekstylia domowe, rękawiczki, skarpety, odzież dekoracyjna i inne wyroby gotowe.
- Inne rodzaje tekstyliów obejmują; szmatki na zabawki, paski, sznury, sobole, nici do szycia i haftu.