♥ NOWOSCI ♥ w każdą NIEDZIELĘ o 20.00 na kasiabutik.pl


PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY


Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Należy wówczas:


  • KONIECZNIE zgłosić zwrot na mail: kasia_butik@wp.pl lub poprzez messengera na Facebooku

w odpowiedzi zwrotnej otrzymasz adres do zwrotu oraz jak dalej postępować


UWAGA! brak zgłoszenia zwrotu może skutkować negatywną decyzją dotyczącą zwrotu!


  • Dostarczyć towar w ciągu 14 dni (kalendarzowych) od momentu otrzymania paczki wraz z paragonem, metkami oraz wypełnionym formularzem zwrotu! Wszystkie te 3 rzeczy są warunkiem koniecznym do rozpoczęcia procesu zwrotu. Prosimy o dołączenie również wszystkich gratisów otrzymanych wraz z towarem.
  • PRODUKT USZKODZONY. Wadę produktu należy zgłosić w ciągu 24 godzin od momentu dostarczenia paczki. W przeciwnym razie wada produktu nie zostanie rozpatrzona pozytywnie. Rzecz wadliwa musi posiadać oryginalne metki.
  • Zwrotowi nie podlega bielizna, rajstopy czy skarpetki
  • w przypadku zwrotu rzeczy z paczki otwartej zapoznaj się z jej regulaminem dostępnym na naszej stronie w zakładce: https://kasiabutik.pl/s/regulamin-paczki-otwartej


Zwrot pieniędzy nastąpi po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji/ zwrotu w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas paczki.

*Towar z folderu WYPRZEDAŻ / produkt dnia nie podlega zwrotowi.

** Towar przywieziony pod zamówienie specjalne dla Klienta (nie będący w naszej ofercie sprzedaży w danym momencie!) NIE podlega zwrotom (zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta)


Termin do zwrotu mija po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. W przypadku przekroczenia tego terminu zastrzegamy sobie prawo do negatywnego rozpatrzenia zwrotu i odesłanie paczki do kupującego pokrywając koszt przesyłki.

UWAGA! Prawo odstąpienia od umowy mają Klientki zawierające umowę na odległość, to znaczy korzystające z zamówień na www.kasiabutik.pl. Towar zakupiony w sklepie stacjonarnym nie podlega zwrotom.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas, to jest firmę KASIA-BUTIK poprzez mail: kasia_butik@wp.pl lub messengera na portalu społecznościowym Facebook, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. JEST TO WARUNEK KONIECZNY.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.



Skutki odstąpienia od umowy


W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy paczkę zwrotną. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 


Proszę odesłać nam rzecz na wskazany w wiadomości przez nas adres niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni (kalendarzowych) od dnia otrzymania paczki. Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.


Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, kiedy wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczające podstawowe zapoznanie z produktem np. poplamienie, ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenia, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych (perfumy, dezodoranty, środki piorące, papierosy).

W przypadku zwrotu towaru, który nosi jakiekolwiek ślady użytkowania wymienione powyżej zastrzegamy sobie prawo do negatywnego rozpatrzenia zwrotu i odesłanie paczki do kupującego pokrywając koszt przesyłki.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy

NIE ODBIERAMY PACZEK wysłanych do nas ZA POBRANIEM czy do paczkomatu